سرلشکر فیروزآبادی: انگلیس نمی‌تواند غلطی بکند

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

وقتی‌که مستکبر اعظم دارد از منطقه خود را بیرون می‌کشد، انگلیس چه غلطی می‌تواند بکند

 
 مشاور عالی نظامی فرمانده معظم کل قوا در واکنش به اظهارات ضد ایرانی نخست وزیر انگلیس گفت: زمانی که آمریکا «مستکبر اعظم» در حال خروج از منطقه است، انگلیس «مستکبر صغری» چه غلطی می‌تواند بکند.
به گزارش  پایگاه مردمی ارتش به نقل از گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، سرلشکر بسیجی دکتر «سیدحسن آقایی فیروزآبادی» مشاور عالی نظامی فرمانده معظم کل قوا اظهار داشت: انگلیس عامل اصلی سرکوب ملت مسلمان و مظلوم بحرین است. آنها افسری را در انگلیس تعلیم دادند و آمریکا دوره فرماندهی و ستاد را به او آموزش داد و پس از مراجعت به بحرین ابتدا دولت را تغییر داد و سپس سرکوب مردم را که خواهان دموکراسی هر نفر یک رای بودند با کمک سعودی‌ها شروع کرد، آخرین حربه‌های او علیه ملت بحرین سرکوب مردم، لغو تابعیت رهبر دینی آنها و دستگیری مبارزان سیاسی بدون خشونت بود.

وی افزود: انگلیس مشاهده کرد مزدورانش ناتوان و شکست خورده‌اند با دعوت غیرشرافتمندانه آنها نخست وزیر انگلیس برای اختلاف‌افکنی با جمهوری اسلامی ایران به منطقه آمد، تا با این فرافکنی شکست حاکمان مزدور خود از ملت مسلمان بحرین را بپوشاند. ضمنا با فروش اسلحه، کارخانه‌های اسلحه‌سازی کشور را راه بیندازد.

فیروزآبادی تاکید کرد: باید به نخست وزیر انگلیس گفت که زمانی که آمریکا «مستکبر اعظم» در حال خروج از منطقه است، انگلیس «مستکبر صغری» چه غلطی می‌تواند بکند.
 
انتهای پیام

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا